loading...
Shakila
آخرین ارسال های انجمن
مهران دهپور بازدید : 2396 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (1)

 

 

جـدیـدتـریـن موزیك ویدیوی شكیلا با نام مادر در 22 ام اردیبهشت ماه ، در سراسر جهان از طریق سایت های اینترنتی و شبكه های ایرانی پخش میشود.
این موزیك ویدیو، هدیه ای اسـت از سوی شكیلا به تمام مادران در سراسر جهان بخصوص مادران فداكار ایرانی
.
 این موزیك ویدیو با جدیدترین تكنیك های روز فیلمبرداری شده و از كـیـفیت بالایی برخوردار است. آن گدس معروف ترین عكاس بین المللی،  برای اولین بار با شكیلا هنرمند ایرانی همكاری دارد
.

 

ترانه سرا : علیرضا حسینی                آهنگساز : حسین فاضل            تنظیم کننده : علیرضا توانگر  

 

مدیر فیلمبرداری : محسن منوچهری        کارگردان : علیرضا توانگر        انتشار: 11می 2012 

 

شکیلا ویدئو جدید 1391-2012 مادر

 

 

ناز ِ مُژگون ِ قشنگت
مِهربون ای مادرِ من
آیه ی مِهر و مُحبت
خوب ِمن ، تاج ِسر ِمن ...

نَغمه ی لالاییِ تو
هَمدمِ شب های من بود
گَرمیِ آغوشِ اَمنت
بهترین مَأوایِ من بود ...

باز مادرم
من و صدا كن ... صدا كن ... صدا كن ...
فرشته بانو
همیشه بَرام دُعا كن ...

چین ِگیسوی سِپیدت
مو به مو ، اَبریشَمینه
عطر ِتن پوشت هنوزم
خوش ترین عطر ِ زمینه ...

خون ِدل خوردی شب و روز
پیله تا پَروانگی رو
روی چشمونم میذارم
تو صبور ِخانگی رو ...

بِستر ِآرامشی تو
واپَسین پَناه و سَنگر
من هنوز مُحتاج ِعشقم
عشق ِ بی مَرز ِتو مادر ...

نَغمه ی لالاییِ تو
هَمدمِ شب های من بود
گَرمیِ آغوشِ اَمنت
بهترین مَأوایِ من بود ...

باز مادرم
من و صدا كن ... صدا كن ... صدا كن ...
فرشته بانو
همیشه بَرام دُعا كن

  DownLoad

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 89
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 283
  • بازدید کلی : 97,393